To Agkyrovoli
. . . * * * . . . * * * . . . * * * . . . * * * . . . * * * . . .

Καλώς Ήλθατε στο Αγκυροβόλι!

Για την καλύτερη περιήγηση σας στο χώρο μας

κάντε την εγγραφή σας ΤΩΡΑ δωρεάν

ή συνδεθείτε με το όνομα μέλους και τον κωδικό

πρόσβασης σας.

Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον κωδικό σας

ζητήστε να σας στείλουμε νέο κωδικό πρόσβασης

στο email: agkyrovoliforum@gmail.com

. . . * * * . . . * * * . . . * * * . . . * * * . . . * * * . . .


To Agkyrovoli
 
ΦόρουμΠόρταλΕγγραφήΣύνδεση

 

Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Η Ώρα Είναι
Ιούνιος 2018
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
Πρόσφατα Θέματα
» Το τέλος της Μακεδονίας σήμανε την αρχή του τέλους της Ελλάδας. Διαβάστε τι έρχεται κατά πάνω μας
Τρι Ιουν 19, 2018 9:05 am από Μαίρη Γούβα

» Χαμός στα Σκόπια – Οι Σκοπιανοί δεν δέχονται την συμφωνία
Δευ Ιουν 18, 2018 10:50 am από Μαίρη Γούβα

» Δηλητηρίαση από υδράργυρο. Που βρίσκεται και τι μπορεί να προκαλέσει; Τι θα κάνετε αν σπάσει το θερμόμετρο;
Δευ Ιουν 18, 2018 12:10 am από Μαίρη Γούβα

» Alert! Καταψήφισε την κυβέρνηση ο βουλευτής των ΑΝΕΛ Δημήτρης Καμμένος
Σαβ Ιουν 16, 2018 10:17 pm από Μαίρη Γούβα

» Συλλαλητήριο στο Σύνταγμα: «Κάτω τα χέρια από τη Μακεδονία» φωνάζουν εκατοντάδες πολίτες
Σαβ Ιουν 16, 2018 6:07 pm από Μαίρη Γούβα

» Εύκολη Σως Καραμέλας
Σαβ Ιουν 16, 2018 5:27 pm από Μαίρη Γούβα

» Κέικ Σοκολάτας Με Καφέ
Σαβ Ιουν 16, 2018 5:23 pm από Μαίρη Γούβα

» Έκτακτο – Κλείνουν οι δρόμοι προς ΠΡΕΣΠΕΣ-Δεν θα επιτραπεί κανένα όχημα και λεωφορείο να περάσει προς ΠΡΕΣΠΕΣ.
Σαβ Ιουν 16, 2018 5:17 pm από Μαίρη Γούβα

» «Ραντεβού» την Κυριακή στις Πρέσπες δίνει η Επιτροπή Αγώνα για τη Μακεδονία
Σαβ Ιουν 16, 2018 5:06 pm από Μαίρη Γούβα

» Δόθηκε το πρώτο "σήμα" για τις περικοπές των συντάξεων για το 2019
Σαβ Ιουν 16, 2018 4:45 pm από Μαίρη Γούβα

» Αποκλειστικό: «Βόμβα» από τον Αρειο Πάγο για το Σκοπιανό
Σαβ Ιουν 16, 2018 1:42 pm από Μαίρη Γούβα

» Πολύ Ολυμπιακός για να πεθάνει!
Πεμ Ιουν 14, 2018 9:28 pm από Μαίρη Γούβα

» Νίκος Κοτζιάς: «Σύντομα και η συμφωνία με την Αλβανία για σύνορα και θαλάσσιες ζώνες»
Πεμ Ιουν 14, 2018 7:10 pm από Μαίρη Γούβα

» Σε διπλό Ταμπλό ο Καμμένος: «Δεν Φηφίζω το Όνομα, αλλά Στηρίζω την Κυβέρνηση»
Πεμ Ιουν 14, 2018 6:48 pm από Μαίρη Γούβα

» Να μπει τέλος στη δικτατορία της αμάθειας, να αρχίσει η εκκαθάριση στις ιδέες και αξίες…
Πεμ Ιουν 14, 2018 5:44 pm από Μαίρη Γούβα

» Δυσάρεστη αναπνοή; Κακοσμία; Μήπως φταίει το φαγητό σου;
Πεμ Ιουν 14, 2018 4:32 pm από Μαίρη Γούβα

» Το Μουντιάλ έχει τους δικούς του κανόνες στο σεξ
Πεμ Ιουν 14, 2018 4:26 pm από Μαίρη Γούβα

» Αρχίζει Σήμερα Το Μουντιάλ 2018 - Δείτε Το Πρόγραμμα Των Αγώνων
Πεμ Ιουν 14, 2018 4:12 pm από Μαίρη Γούβα

» Σε πένθος ο Πύρρος Δήμας - Πέθανε η σύζυγός του
Πεμ Ιουν 14, 2018 12:46 pm από Μαίρη Γούβα

» Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού: Βροχές και καταιγίδες μέχρι την Τρίτη
Πεμ Ιουν 14, 2018 12:40 pm από Μαίρη Γούβα

» Τούρκος υπουργός Ενέργειας: Στη Θράκη ο 3ος πυρηνικός σταθμός της Τουρκίας
Πεμ Ιουν 14, 2018 12:35 pm από Μαίρη Γούβα

» Πένθιμα χτυπούν οι καμπάνες σε Καλάβρυτα για το Σκοπιανό για το Ξεπούλημα της Μακεδονίας – Αμβρόσιος: Δεν θα δεχθούμε αυτή την ταπείνωση
Πεμ Ιουν 14, 2018 9:23 am από Μαίρη Γούβα

» Η κυβέρνηση Ζάεφ απαντά στον Ιβανόφ: Για το μέλλον της χώρας δεν αποφασίζεις εσύ, αλλά οι πολίτες
Τετ Ιουν 13, 2018 11:35 pm από Μαίρη Γούβα

» ΕΚΤΑΚΤΟ! Διάγγελμα Ιβάνοφ: «Ταπεινωτική η συμφωνία, δεν υπογράφω» – Αντίστροφη μέτρηση για το απόλυτο χάος στα Σκόπια
Τετ Ιουν 13, 2018 11:33 pm από Μαίρη Γούβα

» Οργισμένος Στρατηγός Συναδινός: Προειδοποιώ τους Βουλευτές όλων των κομμάτων
Τετ Ιουν 13, 2018 11:26 pm από Μαίρη Γούβα

» Φράγκος Φραγκούλης: Να παραιτηθεί ο Παυλόπουλος για να μην κατηγορηθεί για εθνική προδοσία
Τετ Ιουν 13, 2018 3:18 pm από Μαίρη Γούβα

» Μαξίμου: Αυτή είναι η συμφωνία -Βόρεια Μακεδονία, μακεδονική εθνότητα και γλώσσα
Τετ Ιουν 13, 2018 9:39 am από Μαίρη Γούβα

» 50 φράσεις της Ελληνίδας μάνας!
Τετ Ιουν 13, 2018 12:20 am από Μαίρη Γούβα

» ΕΕ προς Τουρκία: Εφαρμόστε τη συμφωνία επανεισδοχής μεταναστών από την Ελλάδα
Παρ Ιουν 08, 2018 5:20 pm από Μαίρη Γούβα

» Εκτός ΝΔ ο δήμαρχος Άργους Δημήτρης Καμπόσος για δηλώσεις του σχετικά με Μπουτάρη και Εβραίους
Παρ Ιουν 08, 2018 5:15 pm από Μαίρη Γούβα

» Υπεγράφη η υπουργική απόφαση για τις υπερωρίες και την υπερεργασία
Παρ Ιουν 08, 2018 4:56 pm από Μαίρη Γούβα

» ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ… ΤΩΡΑ!
Παρ Ιουν 08, 2018 4:50 pm από Μαίρη Γούβα

» Πάνω από τους Φούρνους πέταξαν δύο τουρκικά F-16
Παρ Ιουν 08, 2018 4:43 pm από Μαίρη Γούβα

» Η Αυστρία κλείνει τουρκικά τζαμιά και διώχνει ιμάμηδες
Παρ Ιουν 08, 2018 3:59 pm από Μαίρη Γούβα

» Η τραγική ιστορία ζωής του 37χρονου αγνοούμενου από τη Δράμα που βρέθηκε θαμμένος σε αυλή σπιτιού
Παρ Ιουν 08, 2018 3:55 pm από Μαίρη Γούβα

» Σοκ στη Γερμανία: 20χρονος μετανάστης από το Ιράκ κατηγορείται για βιασμό και δολοφονία 14χρονης
Παρ Ιουν 08, 2018 3:52 pm από Μαίρη Γούβα

» Δυστυχώς... έκαναν σεξ και πέθαναν
Πεμ Ιουν 07, 2018 6:38 pm από Μαίρη Γούβα

» Πέλλα: Απαγόρευσαν σε Σκοπιανούς δημοσιογράφους να καλύψουν το συλλαλητήριο
Πεμ Ιουν 07, 2018 6:35 pm από Μαίρη Γούβα

» Ένας ηγέτης πρέπει να είναι πολύγλωσσος: Διάσημοι αρχηγοί χωρών μιλούν γλώσσες άλλες από τις μητρικές τους
Πεμ Ιουν 07, 2018 6:24 pm από Μαίρη Γούβα

» Τσαβούσογλου: Η Τουρκία «παγώνει» τη συμφωνία επανεισδοχής προσφύγων με την Ελλάδα
Πεμ Ιουν 07, 2018 6:07 pm από Μαίρη Γούβα

» Σάλος με αλυσίδα Fast Foοd: Αρουραίοι περπατούσαν πάνω στα μπέργκερ! (vid)
Πεμ Ιουν 07, 2018 6:01 pm από Μαίρη Γούβα

» Σε 21 πόλεις τα συλλαλητήρια της 6ης Ιουνίου για τη Μακεδονία: Δείτε πού θα γίνουν συγκεντρώσεις
Τρι Ιουν 05, 2018 1:42 pm από Μαίρη Γούβα

» Ποια είναι η εταιρεία «Καρώνης» που επλήγη από την πυρκαγιά στο Περιστέρι
Τρι Ιουν 05, 2018 12:54 pm από Μαίρη Γούβα

» ALERT! Τουρκικά F-16 έκαναν 7 υπερπτήσεις πάνω από τέσσερα ελληνικά νησιά
Τρι Ιουν 05, 2018 12:49 pm από Μαίρη Γούβα

» «Χτενίζουν» την Γκιώνα για τον δολοφόνο της 13χρονης τσιγγάνας στην Άμφισσα
Τρι Ιουν 05, 2018 12:47 pm από Μαίρη Γούβα

» Έρχεται η πρώτη θερμή εισβολή για το φετινό καλοκαίρι
Τρι Ιουν 05, 2018 12:19 am από Μαίρη Γούβα

» Οροθετική δάγκωσε νοσηλευτή μέσα στο Δρομοκαϊτειο
Δευ Ιουν 04, 2018 2:15 pm από Μαίρη Γούβα

» Κρήτη: Στο νοσοκομείο 14χρονος μετά από κατανάλωση αλκοόλ
Δευ Ιουν 04, 2018 2:13 pm από Μαίρη Γούβα

» Βουλευτής Die Linke: Να επανέλθει η Ρωσία στους G-7 ως αντίβαρο στις ΗΠΑ
Δευ Ιουν 04, 2018 2:06 pm από Μαίρη Γούβα

» Με πρόστιμο απειλεί ο Γιαννακόπουλος αν χαθεί το πρωτάθλημα από τον Παναθηναϊκό
Δευ Ιουν 04, 2018 2:02 pm από Μαίρη Γούβα

Ψηφοφορία
Τι Προσέχετε σε μία άγνωστη Γυναίκα;
 Κόμμωση
 Μάτια
 Χείλη
 Στήθος
 Πισινό
 Μέση
 Όλα
 Δεν Βλέπω.. (αλήθεια??)
Επισκόπηση αποτελεσμάτων
Πόσο τυχεροί είστεσήμερα
Πόσο τυχεροί είστε σήμερα:

Ελάτε στο Facebook
ForeverGreen Greece
ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
TSIMPIDIS TRANSPORT
Κομμωτήριο Μπέττυ & Ρεβέκκα
Εναλλακτικές Θεραπείες
Perfumes Alexander
Ο Καιρός Σήμερα

Μοιραστείτε | 
 

 Φαλκονέρα: ο «Τιτανικός» της Ελλάδας

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Μαίρη Γούβα
VIP woman
VIP woman
avatar

Ποντικός
Αριθμός μηνυμάτων : 23265
Ημερομηνία εγγραφής : 19/06/2009
Ηλικία : 57
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Φαλκονέρα: ο «Τιτανικός» της Ελλάδας   Παρ Δεκ 08, 2017 9:34 pm



Και όμως η Ελλάδα έχει ζήσει το δικό της Τιτανικό.
Ηταν 8 Δεκεμβρίου του 1966 όταν έμελε να γραφτεί στηνιστορία ο «Τιτανικός» της Ελλάδας. Το επιβατηγό-οχηματογωγό πλοίο «Ηράκλειον», το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Χανιά-Πειραιάς βυθίζεται κοντά στην βραχονησίδα Φαλκονέρα (23 ν.μ. βορειοδυτικά της νήσου Μήλου), με αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο 273 άνθρωποι.

Το «Ηράκλειον» επρόκειτο να αποπλεύσει στις 19:00 το βράδυ της 7ης Δεκεμβρίου 1966 από το λιμάνι της Σούδας, με προορισμό τον Πειραιά. Το δρομολόγιο καθυστέρησε περίπου 20 λεπτά, εξαιτίας της καθυστερημένης άφιξης στο λιμάνι ενός φορτηγού-ψυγείου, βάρους 25 τόνων, το οποίο μετέφερε εσπεριδοειδή.
Ο λιμενάρχης Χανίων εξέφρασε επιφυλάξεις για την είσοδο του φορτηγού στο πλοίο, λόγω του βάρους του. Ωστόσο, παρά τις αντιρρήσεις ο πλοίαρχος, Εμμανουήλ Βερνίκος παίρνει τη μοιρά, όπως αποδείχθηκε, απόφαση που έμελε να γράψει μία από τις τραγικότερες ναυτικές τραγωδίες. Το ψυγείο-φορτηγό φορτώθηκε βιαστικά, χωρίς να τηρηθούν οι προβλεπόμενοι κανόνες ασφαλείας. Το πλοίο αναχώρησε για τον προορισμό του στις 19:20 το βράδυ.

Το χρονικό της τραγωδίας
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού έπνεαν στο Αιγαίο ισχυροί άνεμοι εντάσεως έως 9 μποφόρ. Την ώρα που το πλοίο βρισκόταν κοντά στη βραχονησίδα Φαλκονέρα, στα όρια του Κρητικού με το Μυρτώο Πέλαγος, το βαρύ φορτηγό - ψυγείο, που ήταν λυμένο, παλινδρομεί εγκάρσια και συγκρούεται με δύναμη με τα πλευρικά τοιχώματα και την πόρτα εισόδου, μέχρι που με ένα δυνατό χτύπημα σπάει τη μία από τις δύο μπουκαπόρτες, δημιουργώντας ένα ρήγμα 17 τ.μ.
Τα νερά εισβάλουν ορμητικά και ο ασυρματιστής μόλις που προλαβαίνει να εκπέμψει σήμα κινδύνου στις 2:06 π.μ: «SOS, από Ηράκλειον, στίγμα μας 36° 52' B., 24° 08 A., Βυθιζόμαστε.» Και μετά η σιγή.

Οι απέλπιδες προσπάθειας των επιβατών
Περίπου 15 λεπτά ήταν αρκετά για να βρεθεί το πλοίο σε βάθος περίπου 800 μέτρων παρασύροντας στο βυθό επιβάτες και μέλη του πληρώματος. Κάποιοι εγκλωβίστηκαν στις καμπίνες, με αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο. Άλλοι έχασαν τη ζωή τους όταν τραυματίστηκαν θανάσιμα από βαριά αντικείμενα που τους καταπλάκωσαν. Κάποιοι άλλοι στην προσπάθειά τους να σωθούν έπεσαν στη θάλασσα. ελπίζοντας πως θα σωθούν. Σύμφωνα με μαρτυρίες των ανθρώπων που σώθηκαν από την τραγωδία το πλοίο βυθίστηκε πρώτα με την πλώρη.

Η επιχείρηση διάσωσης και η τραγική ειρωνεία
Αμέσως έχει σημάνει συναγερμός στο Λιμενικό. Εμπορικά και πολεμικά πλοία φθάνουν με καθυστέρηση στο σημείο, λόγω την δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην θαλάσσια περιοχή.
Ήταν μόλις 10:00 το πρωί όταν οι Αρχές εντόπισαν το πρώτο εύρημα. Το μοιραίο φορτηγό. Μισή ώρα αργότερα, βρέθηκε η πρώτη σχεδία ναυαγού, για να αναπτερώσει τις ελπίδες για επιζώντες. Ωστόσο, τα συνεργεία διάσωσης και τα πλοία που έσπευσαν στον τόπο του ναυαγίου κατάφεραν να περισυλλέξουν μόνο 47 επιζώντες και 25 σορούς.

Οι 47 διασωθέντες μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία του Πειραιά και της Αθήνας, όπου έφτασε ο Μητροπολίτης Κισάμου και Σελίνου... για να αντικρίσει τα παγωμένα πρόσωπα των ναυαγών που θα μείνουν για πάντα χαραγμένα στη μνήμη του: «Τα πρόσωπά τους ήταν τόσο άγρια από την όλη προσπάθεια, που δεν είχαν συνέλθει ακόμα. Αυτοί πάντως σώθηκαν. Οι άλλοι χάθηκαν για πάντα...».



Πρώτος εγκατέλειψε ο καπετάνιος
Ο άνθρωπος που πήρε την τελική απόφαση να φορτωθεί τελικά στο πλοίο το μοιραίο φορτηγό έμελε να είναι από τους πρώτους που θα εγκατέλειπαν το «Ηράκλειον». Ο πλοίαρχος, Εμμανουήλ Βερνίκος φορώντας ένα σωσίβιο πήδηξε στη θάλασσα προκειμένου να σωθεί, εγκαταλείποντας στην τύχη τους τους επιβάτες. Ωστόσο, ποτέ δεν βρέθηκε ο ίδιος ή η σορός του.
Η τραγική είδηση «βυθίζει» στο πένθος την Ελλάδα
Γύρω στις 12 το μεσημέρι, όλη η Ελλάδα πλέον γνωρίζει για το τραγικό συμβάν και δεκάδες άνθρωποι συρρέουν στα γραφεία της εταιρείας Τυπάλδου σε Χανιά και Πειραιά για να μάθουν για την τύχη των αγαπημένων τους προσώπων. Η κυβέρνηση Στεφανόπουλου (3η κυβέρνηση «Αποστατών») κηρύσσει πένθος για μία εβδομάδα. Τα μέσα ενημέρωσης μιλούν για καιρό για τη ναυτική τραγωδία.



Οι τραγικές παραλείψεις
Η βύθιση του σκάφους, σύμφωνα με τους ειδικούς, υπήρξε ακαριαία, λόγω παραλείψεων στους όρους ασφαλείας: κακή φόρτωση των αυτοκινήτων, ελλιπής κατασκευή του συστήματος ασφάλειας της «μπουκαπόρτας», έλλειψη συστήματος εκροής των εισερχομένων υδάτων και υψηλή ταχύτητα του πλοίου πάρα τη θαλασσοταραχή, για τη διατήρηση της φήμης του ως του ταχύτερου οχηματαγωγού της γραμμής Κρήτης.Το πλοίο είχε ναυπηγηθεί στη Γλασκόβη το 1949 ως δεξαμενόπλοιο με το όνομα «Λέστερσαϊρ», για λογαριασμό αγγλικής εταιρείας. Είχε χωρητικότητα 8.922 κόρων, μήκος 498 πόδια, πλάτος 60 πόδια, βύθισμα 36 πόδια και ανέπτυσσε ταχύτητα 17 κόμβων. Το 1964, μετά τη μετασκευή του σε οχηματαγωγό, περιήλθε στην κραταιά εταιρεία των Αδελφών Τυπάλδου («Typaldos Lines») και από το 1965 δρομολογήθηκε στις ακτοπλοϊκές γραμμές της Κρήτης, με δυνατότητα μεταφοράς 1.000 επιβατών και 300 αυτοκινήτων.
Για τη μετατροπή του σε οχηματαγωγό είχε απαιτηθεί η αφαίρεση των υποκαταστρωμάτων και έρματος βάρους 200 τόνων για να γίνει το γκαράζ, με αποτέλεσμα την ανύψωση του μεσοκεντρικού βάρους και τη μείωση της ευστάθειάς του. Πάντως, είχε πάρει άδεια πλοϊμότητας από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.

Η δικαστική απόφαση που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων
Η δίκη η οποία πραγματοποιήθηκε λίγους μήνες μετά, αλλά και η εκδίκαση της υπόθεσης σε δεύτερο βαθμό αφήσαν στους επιζώντες και τους συγγενείς των θυμάτων την πικρή γεύση της ατιμωρησίας εκείνων που θεωρούν έως σήμερα ενόχους.
Η δίκη των κατηγορουμένων άρχισε στις 19 Φεβρουαρίου 1968 στο Κακουργιοδικείο Πειραιά. Είχε προηγηθεί μια σειρά αποκαλύψεων σχετικά με βαρύτατες ευθύνες του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας στην έκδοση πλαστογραφημένων πιστοποιητικών αξιοπλοΐας του σκάφους. Στο εδώλιο κάθισαν τέσσερα στελέχη της πλοιοκτήτριας εταιρίας.



H απόφαση του δικαστηρίου εξεδόθη στις 21 Μαρτίου του ιδίου έτους. Με ποινές φυλάκισης από πέντε ως και επτά έτη τιμωρήθηκαν ο εκ των ιδιοκτητών του «Ηράκλειον» Xαράλαμπος Τυπάλδος, ο διευθυντής της εταιρείας Παναγιώτης Κόκκινος και δύο αξιωματικοί του πλοίου. Οι συγγενείς έκαναν λόγο για επιεικείς ποινές σε βάρος των υπευθύνων. Στις 9 Ιανουαρίου 1969 ο δικαστικός φάκελος της υπόθεσης έκλεισε οριστικά, καθώς ο Άρειος Πάγος απέρριψε την αίτηση αναίρεσης των τεσσάρων, οι οποίοι είχαν καταδικασθεί και σε δεύτερο βαθμό για την τραγωδία.

Οι μαρτυρίες που μιλούν για το τραγικό λάθος
Χαρακτηριστική είναι η κατάθεση -τότε- του υποπλοίαρχου Αλέξανδρου Στεφαδούρου: «Περίπου στις 2 τα ξημερώματα άκουσα έναν κρότο. Γύρισα το κεφάλι μου, και είδα να ανοίγει η μπουκαπόρτα και να πέφτει στη θάλασσα ένα αυτοκίνητο ψυγείο που κουβαλούσε τρόφιμα». Ο ίδιος, τότε, άφησε αιχμές για τον τρόπο με τον οποίο τοποθετήθηκε στο πλοίο εγκάρσια το φορτηγό ψυγείο, το οποίο έφτασε την τελευταία στιγμή και δεν ασφαλίστηκε κατάλληλα:

«Όταν το πλοίο πήρε κλίση από την εισροή υδάτων, ο πλοίαρχος Εμμανουήλ Βερνίκος έδωσε το σύνθημα δια κωδωνοκρουσιών. Μετά τον αντελήφθην να χάνει την ψυχραιμία του. Κατά τη γνώμη μου βασική αιτία δεν ήταν το όχημα. Το πλοίο είχε υποστεί πριν από μία εβδομάδα επισκευές. Έκλεισαν ρωγμές στο διαμέρισμα του αμαξοστασίου κατά τρόπο πλημμελή, από το οποίο ίσως να συνέρρευσαν ύδατα».







http://www.aetos-apokalypsis.com/2017/12/falkonera-o-titanikos-tis-elladas.html

_________________
ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΧΘΡΟΙ,ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Φαλκονέρα: ο «Τιτανικός» της Ελλάδας
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
To Agkyrovoli :: Ενημέρωση :: Περίπτερο-
Μετάβαση σε: