To Agkyrovoli
. . . * * * . . . * * * . . . * * * . . . * * * . . . * * * . . .

Καλώς Ήλθατε στο Αγκυροβόλι!

Για την καλύτερη περιήγηση σας στο χώρο μας

κάντε την εγγραφή σας ΤΩΡΑ δωρεάν

ή συνδεθείτε με το όνομα μέλους και τον κωδικό

πρόσβασης σας.

Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον κωδικό σας

ζητήστε να σας στείλουμε νέο κωδικό πρόσβασης

στο email: agkyrovoliforum@gmail.com

. . . * * * . . . * * * . . . * * * . . . * * * . . . * * * . . .


To Agkyrovoli
 
ΦόρουμΠόρταλΕγγραφήΣύνδεση

 

Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
Η Ώρα Είναι
Σεπτέμβριος 2018
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
Πρόσφατα Θέματα
» Από Τρίτη η ραγδαία αλλαγή του καιρού με ισχυρούς βοριάδες και πτώση της θερμοκρασίας
Σήμερα στις 5:56 pm από Μαίρη Γούβα

» Συμμορία Αλβανών με ναρκωτικά και Καλάσνικοφ σε Σεπόλια και Κερατσίνι
Σήμερα στις 5:53 pm από Μαίρη Γούβα

» Σόιμπλε: Ξεχάστε Τις Απελάσεις Παράνομων Μεταναστών
Σήμερα στις 5:49 pm από Μαίρη Γούβα

» Η μεγαλύτερη παγκοσμίως αμερικανική βάση βρίσκεται στα σύνορα των Σκοπίων
Χθες στις 7:06 am από Μαίρη Γούβα

» Με πέταξαν έγκυο στο δρόμο αλλά έφτιαξα μια οικογένεια γεμάτη αγάπη
Παρ Σεπ 21, 2018 7:47 pm από Μαίρη Γούβα

» Απίστευτη κτηνωδία: Έκλεισαν σκυλίτσα με τα κουτάβια της σε φούρνο και έβαλαν φωτιά!
Παρ Σεπ 21, 2018 7:06 pm από Μαίρη Γούβα

» Απορρίφθηκε το αίτημα των Αθέων για αφαίρεση της εικόνας της Παναγίας από το ΣτΕ
Παρ Σεπ 21, 2018 6:16 pm από Μαίρη Γούβα

» Sarri Ergon
Παρ Σεπ 21, 2018 6:05 pm από Μαίρη Γούβα

» Φρίκη στην Κω: 28χρονος Ιρανός βίαζε επί έξι ημέρες ένα 15χρονο κορίτσι!
Παρ Σεπ 21, 2018 5:59 pm από Μαίρη Γούβα

» Εγκαταστάθηκε ο πρώτος κοινόχρηστος σταθμός φόρτισης ηλεκτρονικών αυτοκινήτων στη Θεσσαλονίκη
Παρ Σεπ 21, 2018 4:41 pm από Μαίρη Γούβα

» Αλβανίδα ιστορικός σε παροξυσμό: «Ποια Ελλάδα; Δεν υπάρχουν Έλληνες. Όλοι είναι Αλβανοί που ντρέπονται να το πουν»!
Παρ Σεπ 21, 2018 4:31 pm από Μαίρη Γούβα

» Φωτογραφίες: Απόπειρα ληστείας σε κοσμηματοπωλείο στο κέντρο της Αθήνας
Παρ Σεπ 21, 2018 4:25 pm από Μαίρη Γούβα

» Νέα αναβολή στη δίκη του Πάσσαρη - «Θέλει να δικαστεί στην Ελλάδα», λέει ο συνήγορος του
Παρ Σεπ 21, 2018 4:21 pm από Μαίρη Γούβα

» Κυνική δήλωση Τσακαλώτου: «οι παλαιοί συνταξιούχοι θα τεθούν εκτός συστήματος με φυσικό τρόπο»
Παρ Σεπ 21, 2018 4:15 pm από Μαίρη Γούβα

» Hotdeals.gr - Οι καλύτερες προσφορές και εκπτώσεις που "παίζουν" στην αγορά
Παρ Σεπ 21, 2018 2:24 pm από Gpapa

» Η Ένωση Αθέων ζητεί «αποκαθήλωση» της εικόνας της Παναγίας από το ΣτΕ στη συζήτηση για τα Θρησκευτικά
Πεμ Σεπ 20, 2018 5:44 pm από Μαίρη Γούβα

» Αδιανόητη ατάκα γιατρού σε 26χρονη ανορεξική: Μπορείς να παίξεις το ζόμπι σε ταινία τρόμου
Πεμ Σεπ 20, 2018 5:40 pm από Μαίρη Γούβα

» «Η συμμορία των 5» σε σκηνοθεσία Κακλέα στο θέατρο Κιβωτός
Πεμ Σεπ 20, 2018 5:34 pm από Μαίρη Γούβα

» «Το Φτερωτό Άλογο» του Νίκου Καζαντζάκη για πρώτη φορά στην Παιδική Σκηνή του Μεγάρου
Πεμ Σεπ 20, 2018 5:30 pm από Μαίρη Γούβα

» Τηλεοπτικές άδειες: Τα πέντε κανάλια πλήρωσαν την πρώτη δόση
Πεμ Σεπ 20, 2018 5:27 pm από Μαίρη Γούβα

» Ανατριχίλα: Η προφητική ανάρτηση της 33χρονης που «προέβλεπε» το τέλος της
Πεμ Σεπ 20, 2018 5:23 pm από Μαίρη Γούβα

» Έγκλημα στην Κηφισιά: «Γάζωσαν» με καλάσνικοφ την 33χρονη
Πεμ Σεπ 20, 2018 5:20 pm από Μαίρη Γούβα

» Μάτι: Νέα μήνυση από τον αδερφό του 99ου θύματος - Δεν ήξεραν να τους πουν από πού θα φύγουν
Πεμ Σεπ 20, 2018 5:14 pm από Μαίρη Γούβα

» Αυτά είναι τα 12 πιο βρώμικα φρούτα και λαχανικά
Τετ Σεπ 19, 2018 2:22 pm από Μαίρη Γούβα

» Αγοράκι 15 Ετών με Αυτισμό Έφτιαξε το Πιο Πιστό Αντίγραφο του Τιτανικού, με Τουβλάκια LEGO
Τετ Σεπ 19, 2018 2:10 pm από Μαίρη Γούβα

» Coca-Cola: Στα σκαριά νέο αναψυκτικό με... κάνναβη
Τετ Σεπ 19, 2018 11:02 am από Μαίρη Γούβα

» Ρουμανία: Στις 6 και 7 Οκτωβρίου το δημοψήφισμα για απαγόρευση των γάμων για τα ομόφυλα ζευγάρια
Τετ Σεπ 19, 2018 10:57 am από Μαίρη Γούβα

» Ο Μπερτ και ο Έρνι του «Σουσάμι Άνοιξε» είναι γκέι ζευγάρι, αποκαλύπτει σεναριογράφος της εκπομπής!
Τετ Σεπ 19, 2018 10:53 am από Μαίρη Γούβα

» Η Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών βρίσκεται ανάμεσα στις καλύτερες σχολές του κόσμου
Τετ Σεπ 19, 2018 10:48 am από Μαίρη Γούβα

» Δήμαρχος Λέσβου: Στη Μόρια γίνονται όργια, δεν υπάρχει κανένας έλεγχος
Τετ Σεπ 19, 2018 10:32 am από Μαίρη Γούβα

» Εξετάζουν σενάριο για βύθιση από βόμβα του «Αγία Ζώνη ΙΙ»
Τετ Σεπ 19, 2018 10:20 am από Μαίρη Γούβα

» Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας: Προσοχή στα προϊόντα λέιζερ, μπορεί να προκαλέσουν μόνιμη βλάβη στην όραση!
Τετ Σεπ 19, 2018 10:15 am από Μαίρη Γούβα

» Καλλιεργούσαν χασισοφυτείες σε Κιλκίς και Χαλκιδική
Τετ Σεπ 19, 2018 10:05 am από Μαίρη Γούβα

» Η επιστημονική εξήγηση πίσω από το τεράστιο «πέπλο» των ιστών αράχνης στο Αιτωλικό
Τετ Σεπ 19, 2018 10:02 am από Μαίρη Γούβα

» «Βράζουν» τα νησιά για το μεταναστευτικό: Στη Σάμο συγκεντρώνουν υπογραφές για να κλείσει το κέντρο υποδοχής στο Βαθύ
Τετ Σεπ 19, 2018 9:57 am από Μαίρη Γούβα

» Κοζάνη: Αγόραζε τα καλώδια που έκλεβε υπάλληλος της ΔΕΗ από ορυχείο
Τετ Σεπ 19, 2018 9:54 am από Μαίρη Γούβα

» Προσεχώς… Τουρέ στον Ολυμπιακό!
Τετ Σεπ 19, 2018 9:51 am από Μαίρη Γούβα

» Ο Πασκάλ Μπρικνέρ έρχεται στην Αθήνα
Τετ Σεπ 19, 2018 9:48 am από Μαίρη Γούβα

» Θύελλα για τις αμοιβές της ΕΡΤ στους υβριστές του Μητσοτάκη
Τετ Σεπ 19, 2018 9:44 am από Μαίρη Γούβα

» Δαλάι Λάμα: «Η Ευρώπη ανήκει στους Ευρωπαίους. Οι πρόσφυγες να γυρίσουν πίσω»
Σαβ Σεπ 15, 2018 10:27 am από Μαίρη Γούβα

» ΕΙΔΗΣΗ BOMBA: O ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ NOMOΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΖΑΜΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ!(video)
Σαβ Σεπ 15, 2018 10:17 am από Μαίρη Γούβα

» Καραμπόλα πέντε αυτοκινήτων στην Αττική Οδό – Αυξημένη κίνηση
Παρ Σεπ 14, 2018 11:05 am από Μαίρη Γούβα

» Καθηγήτρια πέθανε σε ζωντανή μετάδοση ενώ μιλούσε σε τηλεοπτική εκπομπή
Παρ Σεπ 14, 2018 9:23 am από Μαίρη Γούβα

» Ύψωση του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού
Παρ Σεπ 14, 2018 9:18 am από Μαίρη Γούβα

» Αγωνία στο Ιόνιο μετά την κατολίσθηση στο Ναυάγιο - Επικίνδυνες ακόμα επτά παραλίες
Παρ Σεπ 14, 2018 9:06 am από Μαίρη Γούβα

» Βιασμοί, τραγικές ελλείψεις, βία η καθημερινότητα στη Μόρια: Βίντεο-γροθιά για τον καταυλισμό της ντροπής
Παρ Σεπ 14, 2018 8:58 am από Μαίρη Γούβα

» Το «δράμα» ενός ιδιοκτήτη καφέ: Εδώ και δυο μήνες ψάχνει ντελιβερά και δεν βρίσκει!
Τετ Σεπ 12, 2018 7:51 am από Μαίρη Γούβα

» Μικροπροβλήματα από την βροχή στην Αττική
Σαβ Σεπ 08, 2018 5:16 pm από Μαίρη Γούβα

» Συλλυπητήριο μήνυμα Βούτση στον Γιώργο Δημαρά
Σαβ Σεπ 08, 2018 5:12 pm από Μαίρη Γούβα

» Θεσσαλονίκη: Ξεκίνησαν οι προσυγκεντρώσεις του συλλαλητηρίου για τη Μακεδονία - Φράχτες παντού
Σαβ Σεπ 08, 2018 5:02 pm από Μαίρη Γούβα

Ψηφοφορία
Τι Προσέχετε σε μία άγνωστη Γυναίκα;
 Κόμμωση
 Μάτια
 Χείλη
 Στήθος
 Πισινό
 Μέση
 Όλα
 Δεν Βλέπω.. (αλήθεια??)
Επισκόπηση αποτελεσμάτων
Πόσο τυχεροί είστεσήμερα
Πόσο τυχεροί είστε σήμερα:

Ελάτε στο Facebook
ForeverGreen Greece
ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
TSIMPIDIS TRANSPORT
Κομμωτήριο Μπέττυ & Ρεβέκκα
Εναλλακτικές Θεραπείες
Perfumes Alexander
Ο Καιρός Σήμερα

Μοιραστείτε | 
 

 Φαλκονέρα: ο «Τιτανικός» της Ελλάδας

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Μαίρη Γούβα
VIP woman
VIP woman
avatar

Ποντικός
Αριθμός μηνυμάτων : 23618
Ημερομηνία εγγραφής : 19/06/2009
Ηλικία : 57
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΘέμα: Φαλκονέρα: ο «Τιτανικός» της Ελλάδας   Παρ Δεκ 08, 2017 9:34 pm



Και όμως η Ελλάδα έχει ζήσει το δικό της Τιτανικό.
Ηταν 8 Δεκεμβρίου του 1966 όταν έμελε να γραφτεί στηνιστορία ο «Τιτανικός» της Ελλάδας. Το επιβατηγό-οχηματογωγό πλοίο «Ηράκλειον», το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Χανιά-Πειραιάς βυθίζεται κοντά στην βραχονησίδα Φαλκονέρα (23 ν.μ. βορειοδυτικά της νήσου Μήλου), με αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο 273 άνθρωποι.

Το «Ηράκλειον» επρόκειτο να αποπλεύσει στις 19:00 το βράδυ της 7ης Δεκεμβρίου 1966 από το λιμάνι της Σούδας, με προορισμό τον Πειραιά. Το δρομολόγιο καθυστέρησε περίπου 20 λεπτά, εξαιτίας της καθυστερημένης άφιξης στο λιμάνι ενός φορτηγού-ψυγείου, βάρους 25 τόνων, το οποίο μετέφερε εσπεριδοειδή.
Ο λιμενάρχης Χανίων εξέφρασε επιφυλάξεις για την είσοδο του φορτηγού στο πλοίο, λόγω του βάρους του. Ωστόσο, παρά τις αντιρρήσεις ο πλοίαρχος, Εμμανουήλ Βερνίκος παίρνει τη μοιρά, όπως αποδείχθηκε, απόφαση που έμελε να γράψει μία από τις τραγικότερες ναυτικές τραγωδίες. Το ψυγείο-φορτηγό φορτώθηκε βιαστικά, χωρίς να τηρηθούν οι προβλεπόμενοι κανόνες ασφαλείας. Το πλοίο αναχώρησε για τον προορισμό του στις 19:20 το βράδυ.

Το χρονικό της τραγωδίας
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού έπνεαν στο Αιγαίο ισχυροί άνεμοι εντάσεως έως 9 μποφόρ. Την ώρα που το πλοίο βρισκόταν κοντά στη βραχονησίδα Φαλκονέρα, στα όρια του Κρητικού με το Μυρτώο Πέλαγος, το βαρύ φορτηγό - ψυγείο, που ήταν λυμένο, παλινδρομεί εγκάρσια και συγκρούεται με δύναμη με τα πλευρικά τοιχώματα και την πόρτα εισόδου, μέχρι που με ένα δυνατό χτύπημα σπάει τη μία από τις δύο μπουκαπόρτες, δημιουργώντας ένα ρήγμα 17 τ.μ.
Τα νερά εισβάλουν ορμητικά και ο ασυρματιστής μόλις που προλαβαίνει να εκπέμψει σήμα κινδύνου στις 2:06 π.μ: «SOS, από Ηράκλειον, στίγμα μας 36° 52' B., 24° 08 A., Βυθιζόμαστε.» Και μετά η σιγή.

Οι απέλπιδες προσπάθειας των επιβατών
Περίπου 15 λεπτά ήταν αρκετά για να βρεθεί το πλοίο σε βάθος περίπου 800 μέτρων παρασύροντας στο βυθό επιβάτες και μέλη του πληρώματος. Κάποιοι εγκλωβίστηκαν στις καμπίνες, με αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο. Άλλοι έχασαν τη ζωή τους όταν τραυματίστηκαν θανάσιμα από βαριά αντικείμενα που τους καταπλάκωσαν. Κάποιοι άλλοι στην προσπάθειά τους να σωθούν έπεσαν στη θάλασσα. ελπίζοντας πως θα σωθούν. Σύμφωνα με μαρτυρίες των ανθρώπων που σώθηκαν από την τραγωδία το πλοίο βυθίστηκε πρώτα με την πλώρη.

Η επιχείρηση διάσωσης και η τραγική ειρωνεία
Αμέσως έχει σημάνει συναγερμός στο Λιμενικό. Εμπορικά και πολεμικά πλοία φθάνουν με καθυστέρηση στο σημείο, λόγω την δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην θαλάσσια περιοχή.
Ήταν μόλις 10:00 το πρωί όταν οι Αρχές εντόπισαν το πρώτο εύρημα. Το μοιραίο φορτηγό. Μισή ώρα αργότερα, βρέθηκε η πρώτη σχεδία ναυαγού, για να αναπτερώσει τις ελπίδες για επιζώντες. Ωστόσο, τα συνεργεία διάσωσης και τα πλοία που έσπευσαν στον τόπο του ναυαγίου κατάφεραν να περισυλλέξουν μόνο 47 επιζώντες και 25 σορούς.

Οι 47 διασωθέντες μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία του Πειραιά και της Αθήνας, όπου έφτασε ο Μητροπολίτης Κισάμου και Σελίνου... για να αντικρίσει τα παγωμένα πρόσωπα των ναυαγών που θα μείνουν για πάντα χαραγμένα στη μνήμη του: «Τα πρόσωπά τους ήταν τόσο άγρια από την όλη προσπάθεια, που δεν είχαν συνέλθει ακόμα. Αυτοί πάντως σώθηκαν. Οι άλλοι χάθηκαν για πάντα...».



Πρώτος εγκατέλειψε ο καπετάνιος
Ο άνθρωπος που πήρε την τελική απόφαση να φορτωθεί τελικά στο πλοίο το μοιραίο φορτηγό έμελε να είναι από τους πρώτους που θα εγκατέλειπαν το «Ηράκλειον». Ο πλοίαρχος, Εμμανουήλ Βερνίκος φορώντας ένα σωσίβιο πήδηξε στη θάλασσα προκειμένου να σωθεί, εγκαταλείποντας στην τύχη τους τους επιβάτες. Ωστόσο, ποτέ δεν βρέθηκε ο ίδιος ή η σορός του.
Η τραγική είδηση «βυθίζει» στο πένθος την Ελλάδα
Γύρω στις 12 το μεσημέρι, όλη η Ελλάδα πλέον γνωρίζει για το τραγικό συμβάν και δεκάδες άνθρωποι συρρέουν στα γραφεία της εταιρείας Τυπάλδου σε Χανιά και Πειραιά για να μάθουν για την τύχη των αγαπημένων τους προσώπων. Η κυβέρνηση Στεφανόπουλου (3η κυβέρνηση «Αποστατών») κηρύσσει πένθος για μία εβδομάδα. Τα μέσα ενημέρωσης μιλούν για καιρό για τη ναυτική τραγωδία.



Οι τραγικές παραλείψεις
Η βύθιση του σκάφους, σύμφωνα με τους ειδικούς, υπήρξε ακαριαία, λόγω παραλείψεων στους όρους ασφαλείας: κακή φόρτωση των αυτοκινήτων, ελλιπής κατασκευή του συστήματος ασφάλειας της «μπουκαπόρτας», έλλειψη συστήματος εκροής των εισερχομένων υδάτων και υψηλή ταχύτητα του πλοίου πάρα τη θαλασσοταραχή, για τη διατήρηση της φήμης του ως του ταχύτερου οχηματαγωγού της γραμμής Κρήτης.Το πλοίο είχε ναυπηγηθεί στη Γλασκόβη το 1949 ως δεξαμενόπλοιο με το όνομα «Λέστερσαϊρ», για λογαριασμό αγγλικής εταιρείας. Είχε χωρητικότητα 8.922 κόρων, μήκος 498 πόδια, πλάτος 60 πόδια, βύθισμα 36 πόδια και ανέπτυσσε ταχύτητα 17 κόμβων. Το 1964, μετά τη μετασκευή του σε οχηματαγωγό, περιήλθε στην κραταιά εταιρεία των Αδελφών Τυπάλδου («Typaldos Lines») και από το 1965 δρομολογήθηκε στις ακτοπλοϊκές γραμμές της Κρήτης, με δυνατότητα μεταφοράς 1.000 επιβατών και 300 αυτοκινήτων.
Για τη μετατροπή του σε οχηματαγωγό είχε απαιτηθεί η αφαίρεση των υποκαταστρωμάτων και έρματος βάρους 200 τόνων για να γίνει το γκαράζ, με αποτέλεσμα την ανύψωση του μεσοκεντρικού βάρους και τη μείωση της ευστάθειάς του. Πάντως, είχε πάρει άδεια πλοϊμότητας από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.

Η δικαστική απόφαση που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων
Η δίκη η οποία πραγματοποιήθηκε λίγους μήνες μετά, αλλά και η εκδίκαση της υπόθεσης σε δεύτερο βαθμό αφήσαν στους επιζώντες και τους συγγενείς των θυμάτων την πικρή γεύση της ατιμωρησίας εκείνων που θεωρούν έως σήμερα ενόχους.
Η δίκη των κατηγορουμένων άρχισε στις 19 Φεβρουαρίου 1968 στο Κακουργιοδικείο Πειραιά. Είχε προηγηθεί μια σειρά αποκαλύψεων σχετικά με βαρύτατες ευθύνες του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας στην έκδοση πλαστογραφημένων πιστοποιητικών αξιοπλοΐας του σκάφους. Στο εδώλιο κάθισαν τέσσερα στελέχη της πλοιοκτήτριας εταιρίας.



H απόφαση του δικαστηρίου εξεδόθη στις 21 Μαρτίου του ιδίου έτους. Με ποινές φυλάκισης από πέντε ως και επτά έτη τιμωρήθηκαν ο εκ των ιδιοκτητών του «Ηράκλειον» Xαράλαμπος Τυπάλδος, ο διευθυντής της εταιρείας Παναγιώτης Κόκκινος και δύο αξιωματικοί του πλοίου. Οι συγγενείς έκαναν λόγο για επιεικείς ποινές σε βάρος των υπευθύνων. Στις 9 Ιανουαρίου 1969 ο δικαστικός φάκελος της υπόθεσης έκλεισε οριστικά, καθώς ο Άρειος Πάγος απέρριψε την αίτηση αναίρεσης των τεσσάρων, οι οποίοι είχαν καταδικασθεί και σε δεύτερο βαθμό για την τραγωδία.

Οι μαρτυρίες που μιλούν για το τραγικό λάθος
Χαρακτηριστική είναι η κατάθεση -τότε- του υποπλοίαρχου Αλέξανδρου Στεφαδούρου: «Περίπου στις 2 τα ξημερώματα άκουσα έναν κρότο. Γύρισα το κεφάλι μου, και είδα να ανοίγει η μπουκαπόρτα και να πέφτει στη θάλασσα ένα αυτοκίνητο ψυγείο που κουβαλούσε τρόφιμα». Ο ίδιος, τότε, άφησε αιχμές για τον τρόπο με τον οποίο τοποθετήθηκε στο πλοίο εγκάρσια το φορτηγό ψυγείο, το οποίο έφτασε την τελευταία στιγμή και δεν ασφαλίστηκε κατάλληλα:

«Όταν το πλοίο πήρε κλίση από την εισροή υδάτων, ο πλοίαρχος Εμμανουήλ Βερνίκος έδωσε το σύνθημα δια κωδωνοκρουσιών. Μετά τον αντελήφθην να χάνει την ψυχραιμία του. Κατά τη γνώμη μου βασική αιτία δεν ήταν το όχημα. Το πλοίο είχε υποστεί πριν από μία εβδομάδα επισκευές. Έκλεισαν ρωγμές στο διαμέρισμα του αμαξοστασίου κατά τρόπο πλημμελή, από το οποίο ίσως να συνέρρευσαν ύδατα».







http://www.aetos-apokalypsis.com/2017/12/falkonera-o-titanikos-tis-elladas.html

_________________
ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΧΘΡΟΙ,ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Συνδεδεμένος
 
Φαλκονέρα: ο «Τιτανικός» της Ελλάδας
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
To Agkyrovoli :: Ενημέρωση :: Περίπτερο-
Μετάβαση σε: